|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Takk! Han skriker heldigvis veldig lite (30 sek i uka maks), men trykker så han står i bue, og kaver veldig. Men har faktisk ikke problemer med å få ut ting, for bleiene er stadig fulle så litt usikker på hva han jobber sånn med. Hvis noen har tips tar jeg i mot! 
Har han vært undersøkt av fysioterapeut?
Selv om han ble tatt med keisersnitt og ikke var så veldig stor, kan han ha fått vridninger etc i nakke/rygg feks.
Ang smokk: ingen av mine ville ta smokk og ingen av dem har sug på totten.
MEN min datter brukte meg som smokk til hun var 20 måneder og jeg må si jeg muligens hadde fortrukket at hun ville ha en av silikon fremfor å måtte være tilgjengelig hele tiden! Hadde masse melk og hun fikk jo annen mat fra 6 måneders alder, men hadde vært enklere om hun hadde tatt smokk. Det er ikke barebare å sitte der å lukte melk og nekte ungen den den helst vil ha. Det klarte ikke jeg i hvert fall!
Vennen hennes suge i stykker moren sin i løpet av en halv time. Barselpleieren ba faren løpe ut å kjøpe smokk!
Han hadde et kosedyr og smokken på natten til han var 3 år, da var det brått slutt på smokken! Han sovnet hver kveld uten problemer og sov hele natten. Min llle frøken snupp brukte lang tid på å sovne og var våken så og si hver natt frem til hun var 3 år!
Jeg vet hva jeg hadde foretrukket!
|