Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-11, 20:27   #9184
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hmmmm, sambo og jeg har en slags stille krigføring pågående, liker det ikke jeg.

Kort fortalt; minstepoden ville ha overnatting, jeg sa ja, sambo sa nei, jeg sa JA og nå er sambo gørrsur. Sambos pode har forøvrig besøk av fem stykker og det er slett ikke sikkert at de går hjem tidligere enn den poden som spurte om å få overnatte... Sambo sier at det er greitt at kjærester overnatter. Da sambos pode gikk i tiende hadde han en kjæreste som fikk overnatte FEIL spør du meg, men jeg ville ikke si noe, men nå som poden min spør om en gutt kan overnatte blir det liksom feil. Nå er sambo rasende på meg fordi jeg sa ja, og resten av dagen hans er ødelagt.. Sukk.. Hva gjør man?