Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her. Mmmmm, det hørtes ut som masse digg mat Jeg er jo sååå skeptisk til rømme da, så litt redd for den desserten du skrev der.. Smakte det rømme? Kan noen som er like følsomme som meg for den rømmesmaken prøve ut først så jeg vet om jeg ska prøve eller ikke?
Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.
Mmmmm, det hørtes ut som masse digg mat Jeg er jo sååå skeptisk til rømme da, så litt redd for den desserten du skrev der.. Smakte det rømme? Kan noen som er like følsomme som meg for den rømmesmaken prøve ut først så jeg vet om jeg ska prøve eller ikke?
Ha ha ha; du er god! Jeg synes seterrømme smaker mindre rømmete enn lettrømme da.... Seterrømme smaker softis for meg det, bare litt mindre søt Dette ble ikke rømmete i det hele tatt; masse smak av bringebær og litt søtning. Og softis da Må prøve å lage noe softislignendegreier en dag; er helt opphengt i det jo Har en skulleburdevillegjortdag i dag. Gjør alt annet enn det jeg skulleburdeville. Nå er alt det andre gjort, og jeg vurderer å parkere legemet på sofaen for en stund Slaffisk......