|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Vaniljepulver finner du på vanlig helsekost også, det samme med kokosmel og mandelmel. Tror det er billigere på iherb imidlertid....
Ja vet.. Er svindyrt for den lille krukka med vaniljepulver på helsekosten... Derfor jeg tenkte at jeg kanskje kunne finne det på iherb for en billigere penge
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Takk for info og link ang Udo Rikkem0r: men er det der nødvendig? Når jeg ser folk sliter med å få det i seg pga smak .... ja da tenker jeg mitt. Hvordan får du det i deg da? Jeg orker ikke noe som får meg til å gurpe ekkel smak i lange tider etterpå Foreløpig tar jeg selolje hver dag; det gurper jeg ikke av + er påvist (har lest, men husker ikke hvor) å hjelpe på ledd. Jeg trenger ikke lese tester heller; merker det godt på knærne når jeg ikke tar dem.
Cocosa tar jeg som supplement når jeg får i meg for lite fett i løpet av en dag. Burde jeg gjort/tatt mer da?
Sanna: har opplevd det samme som deg ang oppskrifter over lengre tid nå. Jeg bruker de samme oppskriftene men endrer dem ettersom jeg bruker andre ingredienser når jeg baker/lager mat. Det er umulig å endre
Jeg har ikke tenkt over summen når jeg har lagt inn maten jeg har spist. Har hatt et kjempemåltid med "tapas" og dessert nå og det ga store tall Pr nå (etter frokost og lunsj) har jeg spist 1796 kcal, 161 g fett, 9 g kh og 63 g proteiner. Dette er faktisk nesten dagsrasjonen min det, og ikke noe hadde vært bedre enn at det var feil . Skal jo ha middag og kveld og....
Hvor nødvendig det er vet jeg jo strengt tatt ikke... Men det virker veldig riktig for meg med omega 3 og 6 i riktig forhold pluss det at det er kaldpressede oljer og at planteoljer ikke harskner på samme vis som fiskeoljer.. Jeg sliter ikke med smaken sånn sett... Hiver det på en spiseskje (her ute bruker jeg plastkopp) og drikker litt vann/kaffe/te etterpå, så er det glemt
Cocosa har blitt fast innslag hos meg nå (ca 2ss daglig hvertfall), men hvor mye du tar og om du evt bør ta mer eller ikke vet jeg ikke 
Mmmmm, det hørtes ut som masse digg mat Jeg er jo sååå skeptisk til rømme da, så litt redd for den desserten du skrev der.. Smakte det rømme? Kan noen som er like følsomme som meg for den rømmesmaken prøve ut først så jeg vet om jeg ska prøve eller ikke? 

|