Deilig med god motivasjon, Pernella! Håper du, og alle dere andre, har en best mulig helg! Er du blitt frisk igjen, LadyLike? Jeg håper det! Ønsker deg riktig gode dager på hytta slik at du får påfyll av det gode nå. Jeg spiser min mat og trimmer min trim, men det siste har det blitt litt lite av de siste dagene. Først innvilget jeg meg en treningsfri dag og etter det kom varmen. I morgen er pausen over for da SKAL jeg ut på en treningsrunde i morgentimene FØR dagen ellers krever meg. Så det så! Vekta er en merkelig sak. Etter et fint tall sist veiedag, viste den mange hundre gram mer dagen etter for så å vise litt mindre den påfølgende dagen. I dag var det omtrendt som onsdag igjen. Jeg kan ikke relatere de svingende tall til noe som helst som lar seg lett forklare, men det samme skjedde sist uke og uken før der. Det skal kanskje bare være sånn. Da satser jeg på nedgang til neste offentlige veiedag - kommende onsdag! Jeg har lest boken til Skalderman - hvorfor går jeg ikke ned i vekt - den siste dagen og det var igrunn ganske nyttig lesing. Jeg har nå bestilt meg et par av hans andre bøker for å lære enda mer. Leter jo stadig etter mer skolering! Nå innholder snart store deler av mitt bibiliotek bøker om LCHF og yoga! God lørdag og helg til alle! Stå på!