Bente har også kjøpt stevia, men hvilke husker jeg ikke Det er et hav av produkter ja, så jeg gikk gjennom denne tråden og sjekket hva folk anbefalte og ikke. Mye godt da.... Sjokkiser og mer til. Jeg kjøpte følgende: Mandelmel Kokosmel Stevia, vaniljeesktrakt med syngende hunder (gleder meg litt til den) Tror Bente anbefalte denne? Stevia, flytende med vaniljesmak Stevia, flytende med engelsk toffeesmak (denne tenkte jeg å ha i muffinser) Tenkte jeg skulle kjøpe stevia suketter, men så ett eller annet sted at de var tilsatt fyllmasse (ris?) og at de etterlot seg en bitter smak. Altså ventet jeg med den. Dog er denne anbefalt, men utsolgt. Flere sier at de heller bruker dråpene i te enn suketter. Skulle hatt noe annet en vanilje da men.... Jeg fikk en kode som andre kan bruke for å få rabatt JUY714 - 5% rabatt er greit å ha med seg. For øvrig var denne siden grei å lese gjennom først: ikke alt er like bra.... Når du bestiller er det greit å merke seg at næringsinnholdet ikke nødvendivis er oppgitt pr 100 gram slik som det er her i Norge. Det kan gjerne være pr 24 gram... Og tollvesenet opererer med en fast sats for dollarkurs og denne kan avvike fra valutakalkulatorer som bruker dagens kurser. Jeg liker Aftenspostens valutakalkulator. Sidene hos tollvesenet med kursene pr disse dager finner du her. Kjekt å sjekke. Levering via ...nå husker jeg ikke hva den het, men den står øverst på lista og koster 4 USD tar opptil flere uker. DHL leverer på døra (dagtid) og tar noen få dager og koster en del mer. Unngå kjøp over 200 kr så slipper du toll (merk at tollvesenet bruker sine gitte kurser og ikke dagens; se over). Flere snakket om maks vekt på 1,361 gram for å unngå toll og - jeg kom godt over og håper det ikke er relevant. Jeg fant ikke mer om det annet enn at det ble nevnt. Fint å få høre dine erfaringer med produktene når de dukker opp!