Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-11, 12:22   #2295
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

--Brødet man får som forrett er jo himmelsk. Egentlig ikke så mye brødet som dippen... Men dippen trenger liksom brød...
Når jeg kommer hjem, så skla jeg lage både hvitløksdippen (ala tzaziki) og ezme salatasi (den røde chili-tomat-dippen) man får.... og så skal jeg DEFINITIVT eksperimentere meg frem til en lavkarbovariant av lavash. Lavash er navnet på det brødet man får til forretten (det avlage, oppblåste brødet)--

Det var det brødet der som knakk meg og fullstendig i Tyrkia Det eeeer så godt! Spesiellt de plassene de putter frø oppå... Så det måtte jeg rett og slett bare ha Og imorgen er du hjemme og igang igjen, blir bra det skal du se=)

Bente??? Jeg ska iherb-shoppe nå tenkte jeg... Sist jeg var innpå var det et hav av stevia-stæsj... Kan du legge direkte link på det som du mener er bra? Heheh Vaniljedråpegreiene finner jeg sikkert da.. er det bare i flytende form eller får man stevia i "sukker-form" også? Må begrense all annen søtning har jeg fått for meg.. Bortsett fra at jeg ska lage muffer igjen når jeg kommer hjem da og da blir det sukrin tror jeg.. eller kan jeg bruke stevia til det og? Jeg er IKKE noen mesterkokk nei

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat