|
Sv: Den store felles ED-tråden
Laget pannekaker til frokost idag, hyggelig når man har tid til det på en lørdag morgen. Blandet kanel inn i røren, og dryppet et par dråper med vaniljeessens oppi (hva inneholder egentlig vaniljeessens?? kan vel uansett ikke ha noe å si når man tar sååå lite). Pannekakene ble i hvert fall kjempegode med den lille ekstra "piffen"
Har vært litt fase 2 preg over min siste uke i fase 1... igår spiste jeg 100 gram kalkunpålegg i salaten min (fantastisk godt!), og i forrige uke ble det en 150 grams skinkebiff delt i biter oppi salaten. Og for et par dager siden ble det endel reker i salaten....... uff, ble visst mye utskeielser dette her. Holdt på å gå på veggen av behov for ORDENTLIG mat... men, man skal jo gå ned i fase 2 også, så det kan vel ikke være HELT krise at man dytter inn litt kjøtt i ny og ne, hvis det bare er et par ganger i uka?
Uansett, det har stoppet opp litt de siste dagene, men da er det kanskje pga "utskeielsene"? Jeg har jo overhodet ikke skeiet ut annet enn å tilføre noen proteinrike matvarer da.... Jeg krysser fingrene og håper at det er pga tante rød og at reker fører til at kroppen holder på vannet. Over helgen håper jeg å se vekta under tresifret på et par år............ *krysser fingrene*
Når det gjelder fase 2, så står det at man kan drikke et glass vin pr dag. Vil man gå ned da altså?? Vurderer frem og tilbake hva jeg skal gjøre, er jo veeeldig glad i vin, men tror ikke at jeg kommer til å klare meg med ett glass hvis jeg først får smaken. Muligens enklere å bare være helt "cold turkey".

|