Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-11, 06:27   #36
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Trekker meg kanskje ...

Restart! Skjønner jo nå at du har bedre kontroll enn de fleste! Dette du beskriver er utenfor min evne til å rådgi - det minner meg kanskje mest om Photobscuras vekthistorie, hun slet også ganske mye med vekt i lang tid, før hun fikk korrekt medisinering for diverse hormon-krøll. Så da tenker jeg litt i den retningen for deg også... kan det være noen PCOS eller stoffskiftetrøbbel inni bildet? Og er det overkommelig for deg å oppsøke en behandler som er litt fokusert på akkurat disse tingene (siden slett ikke alle er det)? Noe sånt som Willumsens kvinneklinikk i Drammen, for eksempel.

Rekker ikke mer, siden jeg drar bort for noen dager nå - men krysser fingrene for at det skal finnes en løsning for deg også!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat