Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-11, 22:40   #35
Minni1
Seniormedlem

Minni1 sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 54
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Trekker meg kanskje ...

Jeg slenger meg på di som sier at du har vært veldig flink. Du har vært superduper flink og jeg får virkelig vondt av deg at du går opp og ikke klarer å kjenne metthetsfølelsen.

Lurer på hvordan en normal dag for deg ser ut matmessig?
Kansje det er noe der som du ikke har tenkt på?

Jeg har selv me og jeg merker at det er vanskelig å få vektnedgang. De gangene vekta går ned så spiser jeg veldig lite mat. De første dagene går det greit men så kommer sultfølelsen og jeg blir liksom aldri mett. Uansett hva og hvor mye jeg spiser så er jeg mere sulten. Aner ikke hvorfor det er sånn, men tenker som så at kroppen min er helt på villtur ( pga me) .
Er jeg under 30 karbohydrater så er jeg i tilegg utrolig mye dårligere og har problemer med å ha krefter nok til å komme meg opp av senga.

Spiser jeg mye fett så går jeg også opp. Likevel så spiser jeg det når jeg får sultfølelsen, men det hjelper ikke så veldig, er like sulten. Jeg har tenkt på at det er kroppen sin måte å prøve å få mere krefter, men jeg vet ikke.

Desverre har jeg lite råd og komme med , men ønsker deg lykke til uansett hvilket kosthold du har.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat