Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-11, 20:43   #9169
Kanskje
Seniormedlem

Kanskje sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nå som det er varmt, så sliter jeg veldig. Jeg svetter og svetter, kan ikke huske at det var så ille før om årene. Nå kan det begynne å piple frem i pannen, og renner nedover , og under øynene, og over leppen og på haken. Renner og renner. Og jeg tørker og tørker. Og føler meg eklere og eklere jo mer det renner av meg ..... sminke er jo nesten håpløst, for plutselig har jeg gnidd av meg fargen på brynene, og tørket maskara utover under øynene.
jeg svetter også i hodebunnen, og det trekker utover i håret, og det blir liksom klisset og fett. Selv om det er nyvasket, så ser det på kort tid fælt ut. Må bare feste det opp i strikk, så det ikke henger ned og får meg til å svette enda mer.

Føler meg kort og godt ekkel ! Det er like kjekt. Herlig med sol og pent vær .... men .
Svetter også mye andre steder, og rett farge på f.eks bukse og tights er alfa og omega , dvs sort. . Men det er liksom i ansiktet og håret det vises mest.

Finnes det noe man kan gjøre for å gjøre dette problemet mindre?

Gruer meg faktisk til årets sydentur, når jeg sliter sånn hjemme, og temperaturen er liten i forhold til der.