|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Mornings!
Mindre delikat problemstilling:
Etter et tyngre besøk på lillerommet i går har jeg slitt med enorme smerter der bak. Mistenker hemoroider. Har jo vært så flink med vannet de siste dagene... Noen med erfaring og ev. råd?
Jeg ville tatt en tur på apoteket og fått reseptfri salve så snart som mulig - så tar du det kanskje før det får utviklet seg til å bli værre. -Og forebyggende tror jeg også cocosa er genialt, som Sanna sier. Håper det går raskt over vennen, stor trøste
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Det regner i trøndelag i dag, og jeg fikk assosiasjoner til at englene gråter for de som døde sist uke. Det er en uke siden de tragiske hendelsene i Oslo og på utøya, og hverdagen begynner så smått å stabilisere seg. Tenker fortsatt mye på de som er rammet på ett eller annet vis, og kjenner sorgen tynge. Føler meg så ufattelig heldig som ikke er direkte og personlig rammet - på samme tid som vi kjenner noen som er. Synes politi, regjering, helsepersonell og alle andre har gjort alt så bra. De er også "bare" mennesker i dette, og gjør en fabelaktig jobb midt i det tragiske.
Engler som gråter - det var en vakker assosiasjon Jeg føler meg også ufattelig heldig og er som deg fantastisk imponert over den jobben både statsminister, regjering, kongehus, politi og helsepersonell har gjort. Og så er jeg stolt over hvordan det norske folk har reagert i denne tragiske situasjonen
Jeg var veldig tidlig på jobb i dag, så jeg er allerede hjemme og har fått kokosbrød i ovnen. Spent på hvordan resultatet blir. Det var veldig liten røre da, og jeg tviler vel på at det hever noe særlig, så selv om jeg bare brukte en 1.5 l form, så tror jeg det blir ett ganske flatt brød...
|