Dollsine: Se ikke bort i fra at kroppen din har evner til å si i fra når den får nok; både når det gjelder medisiner, mat og tilskudd. Og det er jo flott! Du har lært deg å kjenne igjen og du tar de grepene du trenger for å regulerere, så følg instinktet. Jeg ønsker ikke tilføre kroppen noe mer via tabletter, rett og slett fordi jeg tar så mange fra før av, og skal flere tilføyes så blir det å gi meg en nedtur pga. antallet og følelsen av å være låst til dosettet. Sanna: De har salver og stikkpiller vet jeg. Men jeg har liten tro på det. Vet hvorfor det kom, og frykter igrunn at dette bare er starten. Leste litt kjerringråd i natt; noen skrev om en potetbåt som skulle "stå i" over natta (da blir i alle fall ikke jeg å få sove), 2 fedd hvitløk skulle hjelpe (Ja, HALLO!!!) og sinksalver, Elizabeth Arden 8 hour day cream skulle hjelpe osv. Jeg tror jeg skal holde meg til Scheriproct, jeg. Rusler ned til byen om en stund. Fikk sove par-tre timer med en sammenbretta vaskeklut mellom skinkene Litt av en tegning. Bra jeg har humor Bente og Rikke: