Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-11, 02:39   #2256
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Prutti: Du ønsket deg en "gåte" om lavkarbo. Jeg har en.... hjertebanken min er tilbake. Æsj, fælt, ekkelt, ubehagelig osv. Jeg kuttet ut magnesium for å se om den kunne være utslagsgivende - og ble bedre. Nå har jeg tatt maks dose i 2 dager (pga migrenen) og hjerter duknker og banker bare verre. Har du gode råd snuppa mi??

Min første tanke er væskeinntak. Du har vært dårlig den siste uka og kanskje du har vært mindre på vakt med drikke? Det kan også være så enkelt som at magnesiumen slår negativt - at du har naturlig nok i kroppen og får via kosten. Når jeg leter i bøker på bivirkninger av inntak av magnesium, så kommer det opp ord som "kvalme", "diare" og "magevondt".
Kan det være kombinasjonen av medisinen for migrenen og magnesiumet som kolliderer? Tidligere episoder/erfaringer som er verdt å nevne før videre "utredning"? Blir så langt å bla tilbake/lete, men hvorfor kutta du magnesiumen? *glemsk*

Besøk dratt.Nå skal jeg dryle innpå en liten lapp før jeg legger på sengtøy. Utrolig fin bilde her nå, skulle tatt bilde og lagt ut, men jeg gidder rett og slett ikke. Trøtt som en alke!

Nattinatt

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat