Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-11, 21:35   #2251
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

MariaB og Dollsine: Enig i at det meste av brøderstatninger ikke er spesielt godt. Det er nok ingenting som kan måle seg med hvetedeig er jeg redd...Noe vi bare må leve med og kanskje heller tenke på alt det dårlige det hvetemelet gjør med kroppen vår..... Men jeg syntes altså de kokoslappene ble veldig, veldig gode - skal teste dem ut på sønnen min når han kommer hjem
Til å begynne med da jeg begynte på dette, følte jeg ikke noe særlig behov for brøderstatninger, men kjenner at det har kommet et savn etter hvert, så jeg er sjeleglad hver gang jeg finner en oppskrift som jeg synes fyngerer for å lette på det savnet -Når man tenker at man skal leve lavkarbo resten av livet, så er det litt ok å finne løsninger som ikke gir for mye savn i hverdagen - så alle gode utprøved oppskrifter på brød-muffins-kaker mottas med stor takk

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat