Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-11, 20:36   #2245
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Brukte halv oppskrift og fikk 12 lapper. Stekte 70 gram bacon og hadde til. Forteffelig, om jeg får si det selv.

Og vi snakker fortsatt om kokoslappene?? Halv oppskrift og du fikk til 12 lapper? Enten er eggene dine ala strutseegg eller så er det noe annet jeg har misforstått.... Vel vel....kanskje det er sånn etter å ha hatt hodet i liggende leie hele dagen.

Uansett; formen er bedre (sier det veldig forsiktig så det ikke "går over"). Er ganske sliten, trøtt hele tiden selv om jeg har sovet en del i dag og. Det er tøft å være kropp når dette slår til. Grunnen til at jeg tror det er over nå er at jeg har lyst på noe godt, fysen dere vet. Hva som helst søtt.... Om det er et behov for noe eller om det er psykologisk trøst som styrer det vet jeg ikke. Jeg tør ikke ta sjokolade eller pepsi max (begge er triggere), og da har jeg ikke så mye annet å ta. Fikk lyst på softis (igjen...) og tok litt seterrømme som ligner litt på softis i både smak og konsistens. Hm....kanskje litt søtstoff og rømme kan fryses lett ned, slik at det blir kaldere og så er det som softis?? Evt blande i litt kremfløte? Det må prøves - men ikke i dag.

Sanna; har du prøvd muffinsene? de er ikke tørre og er mye bedre enn originalene! Jeg gir meg ikke på dem nei; de andre bakstene jeg har prøvd har ikke vært noen suksess og de snakker jeg ikke om. Men muffinsene....

Parkerer pc'n igjen nå, og vurderer å finne senga. Heldigvis har vi ikke småunger som må ha sitt sier jeg bare! Vi snakkes med i morgen igjen!

Svar med sitat