Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-11, 16:48   #2239
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Du fikk litt god trening da, Pruttilutt Håper fotbad gjør susen på såre tær.

Rart hvor mye vaner har å si på sult og mat altså. Nå når jeg har hatt ferie har jeg vendt meg til å ha et ganske stort fett måltid i 11 tiden, egg og bacon eller tilsvarende. Det har holdt meg mett lenge. Nå i dag på jobb ble maten sannsynligvis en god det magrere, så jeg var så sulten da jeg kom hjem at jeg måtte gå rett på kjøkkenet og lage middag. Prøvde meg på Pruttilutts kokoslapper. Brukte kun kokosmel, da jeg ikke bruker det kokosmelet jeg har kjøpt inn til noe annet likevel. Da jeg så mengden røre tenkte jeg at dette blir jeg da aldri "middagsmett" av. -Men gud, nå er jeg virkelig strapp-mett. Og såååååå godt det var!!!! Anbefales på det sterkeste - genial oppskrift Pruttilutt! Selv om jeg var strappmett greide jeg ikke stoppe før det var tomt... Mer melete enn andre lapper, så tror også denne vil falle veldig i smak om en har folk på besøk som pleier spise mel.
Fikk meg forresten til å tenke på at det må da være mulig å lage ett brød basert på kokosmel. Tror jeg må prøve å teste ut det når jeg går på ferie igjen

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat