Opprinnelig lagt inn av MariaB, her. Midt oppi alt dette vonde vil jeg gjerne fortelle at min kjære fridde forleden dag, og jeg skal altså gifte meg til neste år! Etter snart ti år og to barn er skal vi altså bli kone og mann!
Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.
Midt oppi alt dette vonde vil jeg gjerne fortelle at min kjære fridde forleden dag, og jeg skal altså gifte meg til neste år! Etter snart ti år og to barn er skal vi altså bli kone og mann!
Gratulerer Maria!!! Det var på tide han tok tak ja! Så koselig det blir å følge deg fram til du skal gifte deg! Lykke til med ketosemålet på mandag! Og kos deg i bryllup i helga! Prutti: ketause ja, kanskje det hadde vært noe å prøve for oss andre også Jeg er forresten i ketose nå om dagen; enda godt midt i alt dette migrenegreiene. Kunne spenne inn beltet ett hakk ekstra i dag; også godt å kjenne (selv om det strammer litt). Våkna i morges og tok en anfallstablett med en gang (selv om anfallet starta på natt en gang), det hjalp faktisk. Tok en til nå nettopp og da er jeg ferdig med maks døgndosen min. Krysser fingrene for at det hjelper, hvis ikke blir det litt paralgin forte i ettermiddag. Er i alle fall oppreist nå, og rusler rundt i sakte fart og med forsiktige bevegelser. Sola skinner ute og det er varmt, men jeg er inne. For sterkt lys (mer som trollkjærringa som kan sprekke vet dere....). Nå står en ny porsjon knekkebrød i ovnen. Byttet ut halvparten av kruskaklien med mandelmel, og det blir spennende å se om smaken blir annerledes. Deigen var i allefall mer "deigete". Ha en god dag alle sammen! Ta vare på hverandre