Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-11, 02:25   #6
Restart
Gjest

Sv: Trekker meg kanskje...

Tusen takk for tilbakemeldinger..
Det er nok et godt poeng det med å vente til over neste menstruasjonsperiode før jeg tar noen avgjørelse, hvis det kan være så store fysiologiske forskjeller..

Jeg er bevisst på å nesten ikke salte maten selv, men drikker jo endel Farris...

Og jeg kan ikke skylde på forstoppelse heller, men jeg skal absolutt gi det tid til jeg er ferdig med neste periode for sikkerhets skyld, for å se om det faktisk kan være en forklaring..

Når det gjelder at jeg ser meg nødt til å gjøre noen justeringer har det absolutt ikke noe med at jeg ikke gidder å sette meg inn i ting eller lese på matvarer, men at jeg har økt såpass i vekt denne perioden, og ikke får justert det med mer trening pga sykdom som begrenser den muligheten for meg.

Jeg lurer derfor på om det blir riktig for meg å justere fettmengden eller noe, for jeg blir bekymret av å øke såpass jevnlig som jeg har gjort nå.

Jeg tror jo på dette, men tenker kanskje at det blir for mye fett hvis jeg ikke får vært tilstrekkelig aktiv, og det blir jo litt feil å leve såpass begrenset som jeg synes at man tross alt gjør med tanke på endel situasjoner hvis jeg samtidig øker på det, mens jeg har holdt meg jevn i vekt med det kostholdet jeg hadde tidligere.

Men takk for gode tips...

Da gir jeg det et par uker til, så jeg er helt sikker på at syklusen ikke påvirker... og lavkarbo i en eller annen form vil det være likevel, for jeg har så mange andre gode erfaringer med det på andre måter.
Jeg kan bare ikke øke mer.

Svar med sitat