Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-11, 02:10   #9154
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg skal ut å reise med bil på fredag og det blir en del kjøring hele denne helga, samt en dagstur til Hunderfossen. Jeg er den typen som blir kjempebilsyk og magen kan oppføre seg veldig merkelig.. Jeg lurer da på om det er noe jeg kan ta for å holde dette i sjakk, noe som dere vet fungerer? Husker som barn at jeg fikk noe reisesyketabeletter som gjorde at jeg fikk løs mage og ødela hele ferien, så jeg kvier meg litt for å prøve noe som kan gi den effekten..

Nevner at jeg har sykelig angst for fremmede bad og toaletter så det å slippe løs mage og mange mange dobesøk er aboslutt ønskelig Heller for få besøk enn ett for mange altså!

Forresten, et tilleggsspørsmål her. Jeg har ikke reist når jeg er på lavkarbodiett, og nå er jeg heller ikke det. Men hva om jeg tar en ren lavkarbo-ferie nå, kan det hjelpe magen og evt kvalmen ved bilsyken? Husker på ketolyse at magen var nokså stabil og jeg slapp å gå på do så ofte. I såfall, hvilken mat er grei bilmat? Regner med at det blir en del bensinstasjonsmat på de andre, men hva kan jeg pakke med da eller evt kjøpe? Regner med å ha med en kjølebag på vei ned.

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose