Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-11, 22:02   #1
Restart
Gjest

Trekker meg kanskje ...

Jeg lurer veldig på om jeg skal trekke meg fra dette nå, men hvis jeg gjør det vil jeg takke dere så mye for den utrolige støtten dere har vært underveis...

Jeg kommer ikke til å gi opp å jobbe for vekten og helsen min, men det virker ikke som om dette fungerer for meg, og jeg synes i tillegg det begynner å bli vel så slitsomt som andre slankekurer.

(Det holder liksom ikke å se på karbohydrater og leve strengt i forhold til det, men i tillegg følge med på potetstivelse, hvetemel.. Alle halvfabrikata, krydder og marineringer...)

Siden jeg begynte på dette har jeg ikke fått den metthetsfølelsen andre snakker om, og har gått opp i vekt, så jeg må likevel være veldig streng på mengdene, og siden jeg ikke tåler melk og ikke får vært så aktiv som ønsket pga sykdom, tror jeg a jeg må finne ut av dette på andre måter.

Jeg kommer til å leve lavkarbo, og få i meg endel sunt fett, men må justere dette på et eller annet vis... for jeg fikser ikke å gå mer opp.

Men tusen tusen takk skal dere ha.
Jeg har virkelig prøvd å bruke tid på å la kroppen justere seg, men 2 kg opp på en uke samtidig som jeg lever så begrenset klarer jeg ikke.

Svar med sitat