Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-11, 21:50   #2213
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God "morgen" igjen. Da er jeg oppe for en kort stund. Det går veldig bra å ligge rett ut i senga, men ikke å være oppreist. Heldigvis er det svært sjelden jeg har det så gæli som dette. Regner med det er en kombinasjon av å kutte medisin og magnesium som hjelper forebyggende (fikk en ide om å ta pause fra ketolysetablettene samtidig ) + . Våknet etter 7 t søvn, og det var godt. Tok en lang dusj med litt god såpe og bodylotion etterpå. Egenpleie!

Spiste middagsrester fra i går før jeg smakte på lappene til Prutti. Jeg hadde ikke kokosmel og brukte lik mengde mandelmel - jaggu ble de suksess i heimen her! Røra ble nok til 9 lapper (tror jeg - de forsvant før jeg rakk å telle), noe som gir 3,3 g protein - 0,9 g kh - 8,3 g fett pr lapp. For meg ble dette en god pannekakeerstatning og skal utforskes mer!

Middagen i går anbefales forresten: kyllingfilet delt i småbiter og stekt godt i smør. Smørstekte grønnsaker (squash, rødløk, blomkål, brokkoli, grønn paprika, rød paprika). I dag har jeg spist altfor lite så den ble supplert med smeltet smør, majones og rømmesaus med krydder. Og vips så ble det en betydelig mengde fett i dag og.

Nå skal jeg trekke meg tilbake til liggende posisjon igjen, og prøve å åpne boka jeg tok med meg i formiddag. Og jo Bente; jeg skal snakke med legen - har første time etter ferien hennes.

Ha en god kveld alle sammen!

Svar med sitat