Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-11, 19:13   #189
LadyLike
Gjest

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Onsdag og veiedag!

Vekt i dag: 86,5 kilo. Det betyr at jeg har tapt 6,3 kilo siden start for 5 1/2 uke siden. Ned 600gram fra sist uke og jeg er godt fornøyd! Kunne vel kanskje ønske meg en noe radigere hastighet, men vet jo at det bare er tull.

MEN kroppen min har virkelig forandret seg. Jeg ser slankere ut enn hva et tap på noe over 6 kilo skulle tilsi! Virkelig!

I dag fikk jeg en bekreftelse på det. Var på besøk hos en god venninne som jeg ikke har sett siden før jeg startet opp med nytt kosthold og hun sa; I all verden!!! Sååå slank du har blitt!!! I alle dager! Hvor mye har du gått ned i vekt??? Det må da minst være over 10 kilo!

Vel.... hehe. Jeg forsøker å ikke la vekt bli den største biten av denne omleggingen og valgte faktisk å late som om jeg ikke kjenner til nedgangen. Sa bare at det er nok noen kilo og at jeg merker det på klærne.

I dag hadde jeg på meg et skjørt som sitter trangt over hoftene og en tight topp. Jeg føler meg veldig fin! Magen min er jo omtrendt bortevekk! Utrolig faktisk....

Den er ikke helt borte da... men den er veldig fin blitt og absolutt ikke noe jeg føler jeg må skjule bak vide overdeler eller kjoler! Me like!

Jeg hadde fire av mine barn med meg på besøk og vi ble møtt med kanelboller da vi kom. Videre vanket det brownies og is, men også deilig salat og min venninne tok hensyn til mitt nye kosthold og la til rette for at jeg selv kunne velge hva jeg skulle ha i salaten. Hun er vakker. Jeg koste meg riktig så godt og kanelboller og annet kunne bare passere for meg! Jeg koste meg med noen jordbær og krem jeg og følte at jeg ikke på noen måte slet med det.

At venninnen etterhvert ble ganske interessert i hva dette kostholdet egentlig består av, er jo bare moro.

Vel. Jeg startet dagen med en treningsrunde. Hoppet ut av sengen i de små timer og la ut på tur. Det ble 70 minutter med rask gange og noen styrkeøvelser og strekkeøvelser på trappen da jeg var kommet hjem. Før frokost. Jeg er full av energi! OG uendelig deilig å gjøre unna det meste av treningen på morgenen! Nå har jeg bare en økt med styrkeøvelser igjen før kvelden kommer.

Ja... jeg føler meg bra. Synes at hodepinen litt oftere slipper taket også nå. Synes det er lett å drikke nok vann. Føler det er godt å trene. Kjenner overskudd. Koser meg med mat og vet at dette er riktig for meg. At kroppen endres, liker jeg godt. Jeg er på vei til å finne meg selv igjen.

WOW kjempe flink har du vært og så utrolig gøy å få det bekreftet av folk rundt deg!!! *klappe for*

600gram i uka er perfekt, selv om jeg er enig i tankegangen din om at det fint kunne gått fortere

6kg på 5 uker er jo utrolig bra!!!

Svar med sitat