Heiheihei alle sammen =) Jeg er her jeg altså, men det blir ganske mye løping å sånn her ute + overtid om kveldene så jeg rekker stort sett bare å lese meg opp å så må jeg avgårde å gjøre noe annet=) Det blir straks siste innspurt for kvelden nå, så er det middag.. Jeg har holdt meg i ketose hele tiden her så langt faktisk=) Fornøyd med det Her om dagen fikk vi ferske jordbær med fløte på til dessert DEEEET varma et lavkarbohjerte og metta en lavkarbo mage I kveld er det overtid igjen... Jeg er sååå trøtt om dagene.. Blir veldig mange dager i strekk med 6-6,5timers søvn og jeg trenger mer enn det asså.. Men til lørdag tror jeg at jeg har fri på kvelden Kanskje... Heheh Har en del ting jeg må sette meg inn i og få gjort før jeg skal hjem også, så kan nok hende det blir overtid både lørdag og søndag også... Men ikke mandag asså... Det orker jeg ikke.. Da er det pakke-dag Nå må jeg avgårde igjen, men jeg er innom å leser meg opp asså... Klarer bare ikke huske stort når jeg endelig rekker å skrive litt selv =) Men Dollsine og Pruttilutt, GOOOOOD BEDRING til dere begge Håper hode og mage vil spille mer på lag de neste dagene