Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-11, 16:27   #2200
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Å, Dollsine-mor, kan du ikke ta en prat med legen din, det kan da ikke være meningen at du skal ha det så vondt, da må det vel heller være bedre å starte opp med medisiner igjen?

Hadde en koselig frokost med datteren min i dag. Etter mat tok vi oss en liten shoppingtur i byen. Kjøpte meg bare isformer selv, men shoppet noen klesplagg til henne da

Jukseloffen ble litt eggete den også, som all annen brøderstatning. Men jeg hadde laget hjemmelaget sjokoladepålegg i går, og det var veldig godt med jukseloff med sjokoladepålegg altså Tenker det smaker godt på t-kakene også. Kanskej en ide for deg Sanna, siden du savner noe søtt til frokost?
Slikt lagde jeg sjokoladepålegget (-jeg lagde med hjemmelaget sjokolade, men funker helt sikkert fint med sukkerfri mørk sjokolade også:
1 ss cocosa, varmes litt
50g mørk sjokolade smeltes i den varme cocosaen
1 dl fløte tilsettes under stadig røring
1 ss mandelmel røres i
Litt stevia vanilje - kan helt sikket bruke annen søtning + vaniljedråper etter smak.
Legges i boks og settes i kjøleskap.
Veldig enkelt, mye fett, spesielt når en bruker hjemmelaget sjokolade, og absolutt beste sjokoladepålegget jeg noensinne har smakt

Hvor har det forresten blitt av RikkemOr der ute i havet - er du med oss vennen

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat