Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-11, 01:59   #23
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Slutte å røyke?

Opprinnelig lagt inn av ThereseA, her.

En ting som funka veldig bra for meg når jeg skulle slutte var ar jeg ikke oppsøkte de situasjonene som jeg før pleide å røyke mye. Dette var bare for en kort periode så jeg kom over det suget.
Tenker på sånn som den første kaffen på morran, etter sex, etter middag osv...

Trodde at å røyke etter sex var noe de gjorde på film..
Jeg har aldri røykt etter sex, kanskje det er siden det meste av slikt foregår på soverommet og at jeg aldri røyker der? Og nå har jeg en røykfri kjæreste som ikke liker at jeg lukter røyk når vi legger oss. Han hadde nok blitt bra sur om jeg løp inn i stua for en røyk!

Jeg har mange ganger vurdert å slutte, røyker til vanlig ca 5-10 i løpet av dagen, alt etter hva jeg gjør og hvem jeg er sammen med. Men, nå når vekten har gått opp igjen, blir det ikke aktuelt å slutte før jeg kommer meg ned i vekt... gikk opp 15 kilo den ene gangen jeg sluttet!

Røykte ikke mens jeg gikk gravid eller ammet, men det er en spesiell tilstand og jeg regner ikke det som røykekutt.

Syns du har vært flink Halkatlala! Håper du klarer sove uten å stå opp!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat