Opprinnelig lagt inn av Pernella, her. Hei alle sammen Ja det har vært en sterk og forferdelig helg Selv satt jeg på en buss i Oslo og hørte både smellet og kjente hele bussen ristet... fikk en følelse av frykt og følte meg veldig ubeskyttet, om bare for noen minutter.. Har vel vært veldig apatisk og trist hele helgen.. Har noen venner som mistet sine kjære på øya og det er ubeskrivelig å tenke på alle som har blitt revet bort. Var på rådhusplassen i går og kjente en strøm av kjærlighet og ydmykhet igjennom meg.. Det er vondt men samtidig mektig å se det engasjemanget igjennom Norge. Måtte de hvile i fred <3 Har holdt meg til lavkarbo for det meste, men røyk på en bagel i går under rosesermonien.. Det skal jeg se igjennom fingrene på Har gått på en bitteliten smell og trenger litt motivasjon til å opprettholde kostholdet og humøret Håper alle har det bra der ute..
Opprinnelig lagt inn av Pernella, her.
Hei alle sammen Ja det har vært en sterk og forferdelig helg Selv satt jeg på en buss i Oslo og hørte både smellet og kjente hele bussen ristet... fikk en følelse av frykt og følte meg veldig ubeskyttet, om bare for noen minutter.. Har vel vært veldig apatisk og trist hele helgen.. Har noen venner som mistet sine kjære på øya og det er ubeskrivelig å tenke på alle som har blitt revet bort. Var på rådhusplassen i går og kjente en strøm av kjærlighet og ydmykhet igjennom meg.. Det er vondt men samtidig mektig å se det engasjemanget igjennom Norge. Måtte de hvile i fred <3 Har holdt meg til lavkarbo for det meste, men røyk på en bagel i går under rosesermonien.. Det skal jeg se igjennom fingrene på Har gått på en bitteliten smell og trenger litt motivasjon til å opprettholde kostholdet og humøret Håper alle har det bra der ute..
Huff det var leit å høre, hele denne saken er helt forferdelig og jeg klarer fortsatt ikke å forstå og fatte omfanget. Takk Lindemor!!