Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-11, 14:32   #182
Lindemor
Seniormedlem

Lindemor sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Pernella, her.

Hei alle sammen

Ja det har vært en sterk og forferdelig helg
Selv satt jeg på en buss i Oslo og hørte både smellet og kjente hele bussen ristet...
fikk en følelse av frykt og følte meg veldig ubeskyttet, om bare for noen minutter..

Har vel vært veldig apatisk og trist hele helgen.. Har noen venner som mistet sine kjære på øya og det er ubeskrivelig å tenke på alle som har blitt revet bort.
Var på rådhusplassen i går og kjente en strøm av kjærlighet og ydmykhet igjennom meg.. Det er vondt men samtidig mektig å se det engasjemanget igjennom Norge.
Måtte de hvile i fred <3

Har holdt meg til lavkarbo for det meste, men røyk på en bagel i går under rosesermonien.. Det skal jeg se igjennom fingrene på

Har gått på en bitteliten smell og trenger litt motivasjon til å opprettholde kostholdet og humøret

Håper alle har det bra der ute..

Så trist det er å lese dette, Pernella.

Selv har jeg ingen nære eller bekjente som har gått bort, men jeg har likevell kjent på en følelse av avmakt, tomhet, uendelig tristhet og apati igjennom de timene som har gått siden fredag ettermiddag og til nå.

Så fint at du fikk være med på arrangementet i Oslo i går! Jeg gikk i fakkel- og rosetog i min bostedskommune og synes at det "hjalp" noe i forhold til følelse av å ikke kunne gjøre noe som helst annet enn å føle med og kjenne på den uendelig triste følelsen. Det var godt å gå i tog sammen alle de andre, det var godt å vise medmenneskelighet og medfølelse og det var godt å kunne vise dette ved å legge ned en rose.

At du kjente på det sterke som var i Oslo, forstår jeg godt. Jeg ble svært beveget av det jeg hørte og så på tv i går.

Jeg er stolt av å bo i dette landet. Her hvor det mest grusomme av alt møtes med kjærlighet. Det er stort.

Ok... så gikk du på en liten "smell" i går og spiste en bagel, men kjære du! Det betyr ingenting. Gjort er gjort og spist er spist. Jeg håper at det smakte deg! Straks man har spist noe en vet en ikke skulle ha spist, så får en jo nye sjanser. Du har bestemt deg, ikke sant? Du ønsker å leve på denne måten hvor kostholdet du skal er smakfullt og næringsrikt, men uten det usunne sukkeret og all stivelsen. Rist liv i motivasjonen for du har jo bestemt deg! Og du? En ting til; jeg synes du skal gjøre noe veldig fint for deg selv i dag. Et eller annet. En god dusj hvor en skrubb står på menyen - tid til egenpleie. Et varmt og godt karbad. En halvtime helt for deg selv hvor du hører på den musikken du er glad i. Gå deg en tur! Ikke vet jeg om noe som er så sorterende for tankene enn å ta på joggeskoene og bare gå i vei. Det du blir gitt er gratis oppklaring i tankene.

En aldri så liten pause i forhold til fokus har man heller ikke vondt av. Lytt til hva kroppen din sier. Hva hjertet ditt sier. Jeg er sikker på at du finner svarene.

Sender gode tanker din vei.

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat