Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-11, 05:29   #7
Bøtt
Seniormedlem

Bøtt sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Migrene på lavkarbo/ketolyse..

Opprinnelig lagt inn av Tufso86, her.

Uff ja, det er forferdelig når det står på! Det er absolutt kombinasjonen smertestillende+søvn som fungerer best her. Når jeg har anfall så klarer jeg ikke å forestille meg hvordan det er å være smertefri, siden det gjør så vondt.

Sånn ellers er det jo viktig med mye og regelmessig søvn, regelmessige måltider, osv. Jeg er også veldig ømfintlig for sol/dagslys, så jeg må alltid bruke solbriller ute når jeg er i direkte sol. Da jeg var liten tålte jeg ikke cola, lakris, mint, menthol o.l. Dette har jeg vokst av meg etterhvert som jeg ble eldre.

Jeg levde på pinex forte i begynnelsen av svangerskapet (det høres ille ut, men fikk bekreftet fra flere leger at det var trygt) for jeg var så dårlig i ukesvis som jeg aldri hadde vært før. De ukene er bare svake minner for meg, siden jeg stort sett lå i senga og ble hjulpet på do Ble jo helt døsig av de tablettene. Men jammen er det godt å ENDELIG få sove etter lang tid med hodesmerter!

Uff ja migrene er helt jævlig en må ha det selv tror jeg for å skjønne hvor jævlig det er Jeg er gravid nå å sliter veldig siden jeg ikke kan ta migrene medesin...men det er nok bare å holde ut...Jeg må også alltid å ha solbriller på meg også når det ikke er sol uten men sterkt lys....

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat