Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-11, 22:51   #2001
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Jeg har gått på en kjempesmell!! Jeg har lagt på meg seks kilo i sommer, på omtrent seks uker!! Så lett er det å miste kontrollen, men så vanskelig er det å ta den tilbake! Nå er spiseforstyrrelsen min til stort besvær, for når man ser seg selv i speilet og synes at man ser tykk ut når man i realiteten er slank, så føles det veldig nytteløst å være flink og spise sunt - jeg er jo feit i alle tilfelle! Sånn er det i mitt hode. Jeg er matavhengig og nå er det maten som styrer meg. Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg på rett kjøl igjen, men jeg vet at jeg må klare det snarest, før jeg legger enda mer på meg. Å legge på seg er ikke et alternativ lenger. Likevel har jeg gjort det, og i dette tempoet er det ikke snakk om mange ukene til før alle 22 kiloene er tilbake. I morgen er dagen... nok en gang... da jeg skal forandre meg til det bedre, spise sunt og være sterk. Har jeg troen på at jeg klarer dette? Ikke egentlig, men det hadde jeg ikke da jeg begynte i februar 2010 heller, og 6 måneder senere sto jeg der med en slank kropp og kontroll over spisingen min. Men nå vet jeg at det er MULIG. Det visste jeg ikke da.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat