Opprinnelig lagt inn av etaeb, her. hei.. håper det går bra med deg Nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal klare å "hjelpe", men jeg kan jo kanskje prøve å motivere litt?? Hvordan føler du deg med høykarbo vs lavkarbo da? Du skriver du er oppblåst osv, og det er kanskje maten? Er det noe jeg har merket etter disse 8 dagene på ketolyse, så er det overskudd, energi og metthetsfølelse. Føler også bedre velvære med meg selv kan du kanskje kjenne deg igjen i noe av det, og prøve å finne veien tilbake igjen? Du har jo klart det før, og vet jo kanskje hvor bra det er for kropp, og ikke minst sjel ? Vet ikke om dette var til noe hjelp, men håper det da
Opprinnelig lagt inn av etaeb, her.
hei.. håper det går bra med deg Nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal klare å "hjelpe", men jeg kan jo kanskje prøve å motivere litt?? Hvordan føler du deg med høykarbo vs lavkarbo da? Du skriver du er oppblåst osv, og det er kanskje maten? Er det noe jeg har merket etter disse 8 dagene på ketolyse, så er det overskudd, energi og metthetsfølelse. Føler også bedre velvære med meg selv kan du kanskje kjenne deg igjen i noe av det, og prøve å finne veien tilbake igjen? Du har jo klart det før, og vet jo kanskje hvor bra det er for kropp, og ikke minst sjel ? Vet ikke om dette var til noe hjelp, men håper det da
Hei og takk til deg er visst i gang igjen, heldigvis, føler meg så mye bedre når jeg lever på lavkarbo, og det hjelper også på å være litt aktiv her inne Godt at noen bryr seg