Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-11, 22:34   #2182
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Da er jeg hjemme igjen i et Norge i sjokk og sorg. Jeg har sett på nyheter og føler meg nærere det som har skjedd. Det er bare en ufattelig tragedie, samtidig må jeg si jeg blir utrolig stolt av å se hvordan alle håndterer denne tragedien, det at vi greier å møte et slikt hat med samhold og kjærlighet er en fantsatisk styrke og gir håp og tro på framtiden. Fantastisk å se på tv oppslutningen om arrangementene i dag, skulle bare ønske jeg hadde kommet hjem tidligere så jeg hadde hatt mulighet til å være med og vise min medfølelse med alle berørte og min solidaritet med de verdiene vi alle står for. Jeg sender i alle fall min kjærlighet til alle her inne

Sier tusen takk til deg, Endelig Fri for vakre og sanne ord, takk for at du deler

Selv om siste del av ferien ble preget av dette, har jeg hatt en god ferie og fått slappet av, kost meg sammen med sønnen min og opplevd masse kjekt

Maten har egentlig gått veldig greit. Etter kvelden med pizza og is har jeg ikke vært i ketose. Har spist en is hver dag, ganske mye tomater og litt ekstra nøtter. Egentlig heller mindre enn jeg hadde planlagt å skeie ut. Ellers har jeg gjort ketose-riktige mat valg, så har nok ikke så veldig mye ekstra karber og vann som skal ut av kroppen denne uken. Tror det skal gå greit. Det begynner å føles så riktig for meg å spise slik nå, at det går nesten av seg selv

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat