Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-11, 22:30   #82
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Føler meg helt satt ut! Hadde panikk en stund i går, da jeg ikke fikk kontakt med min sønn, han svarte heller ikke på sms! Fikk kontakt med kjæresten hans, som kunne fortelle at han var trygg!
Dette er helt grusomt, jeg har ikke ord!

Godt du fikk høre at sønnen din var ok!

Jeg tenner lys hver kveld, og tenker mye på alle som er innblandet i dette på alle vis, både som nære pårørende og dem litt utenfor det helt nære.
Blir for mye å se på nyhetene hele tiden, så jeg MÅ kople ut og finne en tv-kanal som sender noe helt annet.
Blir helt rørt og satt ut av all oppmerksomheten fra andre land, men når jeg leste noen skrive at prosentvis så tilsvarer dette at statene mister 5000 mennesker, og på WTC forsvant 3000 mennesker...
Det sette det hele i ett helt annet perspektiv for min del. Jeg ble kvalm da jeg hørte at det var (da) over 80 personer døde på morgenen lørdag, og det er selvsagt altfor mange, men når det ble sagt det om %-vis så ble jeg virkelig dårlig!

Mine tanker går til alle pårørende!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat