|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Endelig Fri: Føler med dere, for en tragedie for familien til kompisen til sønnen din!
Uansett hvor forferdelig dette er, så er det klart at livet etter hvert vil komme tilbake til det normale, RikkemOr.
Nå har jeg vært så langt borte, har nesten dårlig samvittighet for å være her i solen og varmen uten mulighet til å holde meg skikkelig oppdatert. Jeg har selvfølgelig lest alt på nettet, men har ikke fått med meg noe tv, radio eller aviser. -Så jeg skulle ønske jeg hadde mer informasjon. Men i morgen vender vi nesen hjemmover igjen, så i morgen kveld er jeg hjemme i normale omgivelser igjen. Disse siste dagene har satt sitt preg på ferien. Vi har selvfølgelig kost oss og hatt en fin ferie, men tankene på hva som har skjedd ligger selvfølgelig der og gnager hele tiden. Datteren min er også i Oslo i helgen i forbindelse med et bryllup, og selv om jeg vet det er helt irrasjonelt, kjenner jeg at jeg bekymrer meg over noe så tåpelig som at hun er i Oslo akkurat nå...
Jeg leverer tilbake nettkabelen om en liten time. Hvis vi ikke snakkes mer før det, så er jeg hjemme i morgen kveld i vante omgivelser. Tenker på dere alle, kjære venner
|