Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-11, 14:27   #70
KarMa40
Seniormedlem

KarMa40 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Det virker jo ikke som om fyren har hatt mye til sosialt liv, sånn sett har han vel resonnert seg frem til at han ikke risikerer mye ved fengselsstraff i Norge, ref Greven eller hva han nå kaller seg for tiden.
Beredskapstroppen har vist utrolig beherskelse ved ikke å skyte under pågripelsen.

Jeg må si jeg er glad jeg ikke jobber i politiet eller rettsvesenet og står fritt til å fordømme og hate mannen og alle hans gjerninger. Jeg vil anta at vilkårene for forvaring er veldig aktuelle og vårt sterkeste håp hva gjelder soning utover 15 år i praksis. Det er ganske mye avstand mellom å forakte politiske motstandere og smile om de plages personlig og å iscenesette det mest dramatiske terroren i Norge siden andre verdenskrig for å personlige reise avgårde for å skyte ungdommer du tidligere ikke har møtt på nært hold.
Avstumpet er et ord som ligger nærme...

Og hva i hule helvete er i veien med folk på ytterkantene? Kan ikke tolerere multikulturalisme og raseblanding? Hva skal du gjøre da? bare snakke med tvillingen din? Personlig har jeg hatt problemer nok med å forholde meg til folk i min nærmeste familie, og sånn har vel de fleste hatt det innmellom. Det kalles tenåra og er jævlig for de fleste. Du trenger ikke noe manifest, bare bli voksen og kom deg ut i livet.

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat