Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-11, 12:16   #2174
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ja er enig med Bente her, Pruttilutt beskriver det bedre enn jeg klarer.. Samtidig vil jeg si at jeg "har fått litt nok" av hele greia nå.. Jeg tenker virkelig på alle de som har blitt hardt rammet og sender mange varme tanker, men jeg orker ikke gå å tenke på det her hele tiden... Hver gang jeg går inn i et rom med tv er det nyheter om det som har skjedd, slår jeg opp nettavisen er det kun artikler om terror, bomber, Utøya, hver gang vi har et møte så er det snakk om at vi må ta vare på hverandre og snakke om det... Ærlig talt føler jeg at jeg nesten har snakka og hørt det "i hjel" nå... Jeg vil bare ha litt fri oppi hodet jeg.. Snakke om normale ting og få livet tilbake til normalt.. Jeg skjønner at folk har behov for å få ut det de tenker på og jeg kan gjerne snakke litt om det, men kjenner jeg er sliten av at det skal være kun det hele tiden... Idag morges da tv'n min slo seg på for å vekke meg våknet jeg til 85 bekreftede omkomne rullende nederst på skjermen, det er jo ikke fin tå våkne til... Og da slo det meg: Det skjedde i forgårs... Det har altså vært en hel dag imellom siden det skjedde, men for meg føles det som om det er mange dager og uker siden..! Akkurat som om det er alt som har vært snakk om i en "evighet" nå.. Sprø følelse.. Ihvertfall håper jeg ingen føler seg støtt om det i løpet av dagen idag og de neste dagene kommer litt mer hverdags-oppdateringer herfra.. Det er ikke at jeg ikke tenker på det, men jeg har behov for å leve litt mer "normalt" og snakke om de vanlige tingene i livet igjen også.. Stoooor klem og mange varme tanker til alle fra meg

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat