|
Sv: Noen som kan hjelpe med blodprøvesvar?
Hadde ikke fulgt med i tråden, men bruker både kokosolje, linfrøolje og olivenolje daglig + jeg tar tran, og har gjort det i flere år. I tillegg bruker jeg en del rapsolje til steking. Spiser også en box makrellfilet daglig og har fisk (ikke fiskeprodukt) til middag en til tre, oftest to, ganger i uka.
Minsten min går på disse http://www.kinsarvik.no/products/339...tic-omega.aspx
Har vurdert å begynne på dem selv også etterhvert. Minsten sliter med masse smerter i muskler og ledd, og har faktisk effekt av disse.
Håper og krysser fingre for at jeg snart kan bli møtt med respekt og ikke den der "nå kommer hypokonderen-minen" når jeg går til legen.
Det legen min har bestemt sammen med en endokrinolg fra Aker, er at jeg skal tas av Levaksin og kun få T3/Lio. Dette skal jeg få i tre trinn med store doseøkninger.
I tråden min på Sonjas har jeg blitt fortalt at det kanskje ikke er så dumt, men når legen min aldri hadde hørt om behov for T3 før, er jeg en smule nervøs for forsøket.......*skjelve litt i beina*
I tillegg ville jeg gjerne fått vita hva prøvene med kryss betyr i det store bildet og i sammenheng med helse og medisiner FØR jeg skal eksperimentere med medisiner.