Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-11, 20:29   #12
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Håravfall - igjen

Opprinnelig lagt inn av cecmur, her.

Hva betyr at Nisim virker forutsatt at man bruker den riktig. Da mener man at man vasker håret 8 dager på rad? Det er den eneste "oppskriften" jeg finner...

Jeg har gått ned 20 kg tidligere på Grete Roede, men mistet ikke hår da... Da må det være kostholdet...altså mangelen på karbohydrater og økningen av fett...?

Du må bruke den 8 dager på rad og vaske håret godt to ganger og skylle det godt mellom sjamponeringene, ellers virker den ikke på enkelte.

Nei. Det er ikke kostholdet. Det er kostholdsendringen som gjør det, mest sannsynlig, med mindre du har opplevd noe annet traumatisk, stress, fødsel, operasjon, etc. i det siste halve året.

Når du gikk på GR brukte du kroppens energi som vanlig normalt oppe og vedtatt er, nå har kroppen måtte omstille seg mhp energibruken, noe som har vært ett sjokk for den.

Til mod: Kan vi være så vennlige å klistre håravfallstrådene sammen? JA! DET ER NORMALT Å MISTE HÅR.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat