Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-11, 16:46   #56
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg ser mange legger ut statusmeldinger om at folk skal slutte å bruke dette politisk, men har enda ikke sett noe sånt. Har jeg bare sofistikerte venner?

Ikke jeg heller. Tydeligvis bare anstendige mennesker på min liste. Hurra for det!

Sitat:

Jeg klarer ikke helt å ta det inn jeg. Men alt kom mye nærmere når jeg opdaget at ei av mine beste venner fra barneskolen sannsynligvis er savnet!

Uff, så trist

Jeg tror ofte man går rundt med et skall, det har vært sånn for meg i mange tragedier som har vært tidligere. Det er en beskyttelse og forsvarsmekanisme. Så det er ikke rart om man ikke greier det, spesielt om man er vant til å takle ting ved å gjøre seg tøff og ikke føle. Det er mange som har det sånn ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat