Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-11, 12:14   #47
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Jeg var på festival i går og hørte bare litt om det som hadde skjedd. Men en av de jeg traff der (en venninne av en venninne) hadde vært på Utøya på torsdag. Hun snakket med noen på øya og fortalte at de gjemte seg mens en politimann gikk rundt og mange var skutt. Det var skikkelig skremmende. Det var litt uvirkelig å være i en sånn setting når så forferdelige ting skjedde.

Men det var helt forferdelig når jeg våknet opp i dag tidlig og det gikk opp for meg at to venner og tdligere kollegaer av meg var på Utøya. Jeg hadde ikke tenkt på det en gang. Heldigvis så jeg på Facebook at de har overlevd og var uskadd. Det blir feil å si at de har det bra, for de har det ikke bra. Men de er uskadd. Takk og lov for det.

Nå skal jeg egentlig på festival, men jeg vet ikke om jeg orker det. De skal ha markeringer og har oppfordret alle til å stå sammen i musikken og sånn. Regner med det har lagt en demper på fylla iallefall. Men jeg vet ikke om jeg orker å gå. Kjenner jeg blir helt matt og sliten. Jeg tar ting veldig innover meg og hjertet mitt er med alle som har mistet noen eller er skadde. Sitter her og gråter.

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat