|
Sv: Noen som kan hjelpe med blodprøvesvar?
Ser i en av linkene du la ut at bare 85 % av de som er resistente, slår ut på gentesten...... Får lese videre og bombardere legen min når hun kommer tilbake fra ferie.
Min lave kroppstemperatur har ofte skapet problemer for meg. Etter en operasjon for noen år siden måtte jeg være feberfri før jeg skulle reise hjem.
Sykepleiersken nektet å godta at jeg hadde målt tempen; den var altfor lav. Endte opp med at jeg måtte måle tempen igjen (rektalt) mens sykesøsteren var til stede, og ble etterpå kontrollmålt i begge ørene. Høyre øre har forresten litt høyere temperatur; 35,9 . Jeg fikk lov til å reise hjem da de fant i journalen min at jeg har lav basal-temp.
Litt spesielt at både jeg, mannen min og alle fire sønnene har lav basaltemp. Minsten min har 34,6 og nestyngste har den høyeste tempen av oss alle, 36,2. Bare jeg som har lavt stoffskifte ifølge legene....
Jeg har diagnosen hypotyreose myxødem, så man kan faktisk se på meg at jeg er syk. Selv om jeg har mistet altfor mye vekt til at det er gøy (drøyt 46 kilo nå; altså bortimot 8 kilo under min trivselsvekt ) og har et nesten skrapet ansikt, så er jeg pløsete med bulldogkinn. Ser veldig merkelig ut... Lårene og overarmene er også hardt angrepet. Faktisk noe problematisk å sette sprøyter i lårene.....