Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-11, 20:59   #1948
Metalgirl
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2011
Metalgirl er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Heisann, da har jeg gått ned 4,3 på 2 uker. Veldig fornøyd med det! Skal være på fase 1 i 30 dager, fantastisk at jeg er halvveis og ikke har hatt en eneste reell utskeielse (bortsett fra litt kjøttdeig på pastaen igår ). Gikk en hel uke før det begynte å skje noe. Dvs at jeg ikke gikk ned noe første uka, men uke to altså 4 kg. Krysser fingrene for at det går veien nå! Lei av å være tjukkest på jobb, basketlaget, familien, venner. Etter at en venninne gikk ned 30 kg på Grete Roede og har klart å bli der, var det liksom bare meg igjen... og pga høyt kortisol ville det aldri skjedd noen endring hvis jeg ikke hadde gått til dr. Erik Hexeberg for å få hjelp. Takk til ham

Har ikke hatt hodepine eller følt noe ubehag (bortsett fra det ekstreme psykiske savnet etter herlig lavkarbomat og en flaske vin i ny og ne...). Kjøpte startpakken fra Eurodiet, og har luket ut endel produkter som overhodet ikke er mat... urk! Omelett smakte HELT helvete... og stort sett alle middagsrettene er uaktuelle, bortsett fra pastaen... cappucinoen er super, alle typer barer er supre, pannekakene er ok, soyanøttene helt konge... og sjokoladekjeksene yummey! Så etter at jeg sluttet å spise de produktene jeg ikke likte, så er dette blitt mye enklere.

Jeg gruer på et vis til å bli ferdig med dietten... 30 dager på fase 1. 30 dager på fase 2. Og så skal jeg tilbake på lavkarbo. Frykten for at jeg skal begynne å gå opp igjen etter 2 mnd med dette regimet er definitivt tilstede... noen som har erfaringer rundt dette som kan få meg til å se litt lyst på fremtiden? Hvis jeg er flink og lever strikt på lavkarbo bør jeg jo klare å holde vekten? Føles utrolig snevert å bekymre seg for vekta med alt det grusomme som har skjedd i Norge idag... uff og uff.

Metalgirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat