Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-11, 16:23   #151
LittForTung
Seniormedlem

LittForTung sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 47
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av stormann, her.

Hei, jeg er visst en julistarter jeg og JEg har valgt å prøve meg på et LCHF kosthold. Jeg har lest meg opp på bøkene til Annika Dahlqvist og Andreas Eenfeldt og har blitt opplyst og inspirert. Nå har jeg holdt på i fire dager og "so far so good".

Jeg ønsker å gå ned 40 kg. Fra 126 til 86 kg. Det skal bli en STOR utfordring, men jeg skal få det til.

For å motivere meg selv har jeg bestemt meg for å prøve å være litt aktiv på forumet her, samt skrive en blogg med erfaringer og framgang +++ Sjekk den gjerne ut på http://locarb.tumblr.com

Tidligere slankeprosjekt har jeg ikke blitt holdt ansvarlig av noen andre enn meg selv, kanskje forumet og bloggen kan hjelpe?

Uansett. Kjør på!

Det er deilig å være godt i gang! Forumet hjelper meg veldig.. alt fra å lese solskinnshistorier til å på tips, støtte og råd er god medisin mot dårlig motivasjon. Jepp, 40 kilo er en del. Jeg har 55 kilo å gå ned. Eller 47 nå Det er mye. Men vi har god tid! Resten av livet, faktisk. Og klarer man den verste overvekten - så kan resten bli en sjarmøretappe som heller varer en stund. Jeg tenker litt det. Mindre tungt å gå på fjellet, turklær som passer. Joda - blir bra!!

Dette skal vi klare!!!

LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat