|
Sv: Rastløse bein
Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.
Ja, jeg har foreløpig veelid mye å gå på. Startvekten var nesten 140 Det hjalp ikke akkurat at jeg var sengeliggende og avhengig av rullestol fra oktober i fjor til april i år heller... Så det kan være at jeg går ned litt nå fordi jeg kan bevege meg litt igjen også. Om ikke så mye.. Men nå en vekten på 134 hvertfall 
Da er du jo godt på vei til et bedre liv....Lykke til 
Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.
Også glemte jeg jo helt å si at jeg tok to magnesium før jeg la meg i går. Sto en tabl en til to ganger i døgnet. Siden det var første gangen tok jeg like greit to på en gang. Og i natt sov jeg mye bedre Er det virkelig mulig at det kan virke så fort? Såfall var det vidundermedisin for meg Søvn er helt klart viktig.
Jeg tok to magnesium i går før jeg la meg jeg og. Sov i natt, men siden jeg sover annenhver natt, og dette var den andre natten, kan det ha vært fordi jeg var utslitt av søvnmangelen fra forrige natten.....(tok ikke syltetøy om kvelden i går, men spiste en del sjokolade gjennom dagen)
Ikke at jeg tror at magnesium ikke hjelper andre, men jeg har ikke opplevd at magnesium har hjulpet meg...da skulle jeg jo ha fått sovet godt hver gang jeg tok dem da, og det har jeg slett ikke gjort.....

|