Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-11, 15:11   #2162
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Sååå stille her idag da... Har alle tatt ferie?=)

Overhørte forresten i byssa her om dagen: kokk1:"90 egg idag igjen" kokk:2"Ja det er vel fordi folk driver med det her karbogreiene om dagene det"

Haaaaalllloo. Jeg har ferie og DET er travelt det! Er innom og leser på telefonen, men rekker ikke logge på og skrive noe. Å pusse opp er mer jobb enn jeg tror. Sånn er det alltid, og jeg velger å ikke lære for da blir det nemlig ikke gjort mer. Jeg kan si det til dere - uten at gubben hører det - at han har jo rett hver eneste gang jeg begynner å mase om å gjøre noen forandringer. Hver eneste gang blir det mye mer arbeid enn jeg tror. Fordi jeg ikke ønsker å huske fra gang til gang

Han stakkaren har montert og skrudd i flere timer, men møblene er på plass igjen, og det ble fint. Nå har han stukket av og latt meg ta all oppryddinga. Typisk? Ja, men det må til for jeg har jo flere planer om malejobber Har investert i ett par nye planter på rommet, for å bryte med alt det hvite. Ei lysende og gul sol i taket nå + terrassevarmer så kunne jeg ikledd meg bikinien og jafset i meg en gresk salat og innbilt meg jeg var på andre breddegrader enn her Etter å ha fjerna alt verktøyet, sagsponene, lediningsstumper, papir osv da.

Så merkelige kokker dere har der ute på stålholmen Rikkem0r. De er klar over at folk velger et annet kosthold - og så serverer de det stikk motsatte til lunsj? Hva med å gi dem en liste/oversikt med forslag på hva de kan serverer som tillegg og alternativ? Evt legge den litt strategisk til? Det er ikke moro å være sulten og glede seg til mat - når menyen ser slik ut - det er jo regelrett nedtur det. Og med det antallet egg går jeg ut fra at du ikke er alene om lavkarbo?

Jeg sjekket www.endomondo.com i går, etter tips her i tråden. Jeg bruker www.heiaheia.com, og liker den enkle funksjonaliteten i programmet. Men....når en bruker endomondo via mobilen så kan man koble seg opp via satelitter og få statisitkk på lengde, fart osv. Dette var midt i blinken for meg som simpelthen elsker duppedingser. Så i dag MÅ jeg ut og gå for å sjekke programmet. Kanskje slipper jeg å investere i pulsklokke med gps som jeg hadde tenkt? Trenger ikke egen pulsklokke for jeg kjenner da at den banker... Takk til manne som tipset om programmet! Og ja; svaret på ditt spørsmål er at jeg registrerer aktiviteten min. Det er motiverende til gangs. Alt malearbeidet er tatt med nå, i tillegg til hagearbeid; raking, blomsterbedarbeid osv. Det går an på heiaheia.com da....

Prutti driver på med fiskemannen sin; koselig det. Gleder meg til å høre den neste episoden av føljetongen. Så bra du sover; det er medisin for både kropp og sjel det.

Nå har det begynt å regne her, så da passer det bra å gå en to timers tur ikke sant? Blir dere med eller?

Svar med sitat