|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Herlighet, endelig våkna jeg for en halvtime siden. Hadde en så morsom drøm om så mye morsomt (haha), så ville ikke forlate. Til nå har jeg registrert middagen min (tacosuppe) i diett.no, satt vannflaska i kjøleskapet og satt på en maskin med klær. Jeg har tenkt så innmari på å skaffe hund. Jeg er ikke ensom, men hadde ikke skadd å ha noen å vise omsorg til. Tatt kontakt med dyrebeskyttelsen samt flere kenneler (en kennel, to ken...?, alle ken...?) med forespørsel om fòrvert. Må være en liten krabat, maks høyde dvergschnauzer, pga. størrelsen på arealet her. Spent! Må vel strengt tatt ta kontakt med huseier også. *skrive på to-do-lista*
Nå starter snart One Tree Hill og da også jeg meg middagen. Kanskje jeg sov så lenge fordi kroppen omstiller seg. Jeg velger å anta det. De morsomme drømmene gjør lengselen tilbake til drømmeland sterk i tillegg - thank you, happiiiipills! 
Hva får dere til middag, Rikke? Beundringsverdig at du holder ut der ute matmessig, at du ikke sprekker i det hele tatt. Klarer meg så lenge, nå i starten, jeg er hjemme og har full kontroll over hva som er i hva 
Skal unne meg litt fra matpengene til å lage konfekt i helga. Fettbombe!
Må bare finne en OK sjokolade.