|
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Opprinnelig lagt inn av Matglad, her.
Photobscura: du kan ha rett i at kroppen hadde mer å jobbe med. Jeg tok 2 dagers pause før jeg i dag igjen prøver meg. Har trappet ned til 1 ts av hver, 2 g daglig. Så får jeg se når jeg tør å øke igjen.
Bare et lite spørsmål til deg Photobscura. Jeg mener å huske at BitTorres var oppe i 45 ml Udos og 45 ml av Cocosa om dagen. Hvilke mengder er du oppe i? På Udos flasken står det at anbefalt inntak kun er 15 ml pr dag. Kankskje det bare er noen som tåler større mengder uten å bli dårlig?
Jeg er fortsatt på tredve, ca (to store ss av hver av oljene daglig), og har ikke tenkt å øke ennå. Har fått litt kvalme og sånn tilbake, men mulig det kan være på grunn av bursdagfylla også. 
Noe jeg har lagt merke til, som først bekymret meg, men som jeg nå kanskje tror jeg skjønner litt mer av, er at strumaen min føles som om den er forverret. Men så så jeg denne artikkelen som noen har postet her på forumet, og seff! Det er jo ikke akkurat overraskende at kokosolje påvirker stoffskiftet! Jeg har jo f.eks blitt varmere i kroppen. Dette skjedde, både med strumaen og litt med kroppstemperaturen da jeg begynte med joddråper også, selv om det var marginalt, så merket jeg det godt. Da satser jeg på at det bare er noe, igjen, som blir verre før det blir bedre, for nå er strumaen temmelig plagsom, altså ... 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|