Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-11, 14:35   #2160
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Sååå stille her idag da... Har alle tatt ferie?=) Er det så mye som skjer i det virkelig liv?=) Føler meg jo som i en liten boble når jeg er her ute, i "ikke-tilværelsen".. Og lunsjen idag var såååå crap..! Fiskegrateng, stekt ris, burritos med en milllion mais og bønner, no gryn-blanding(ligner litt på grov miniris), pytt i panne og stekt egg.... Jaaada, ikke mye lavkarbo å velge der nei... Så blei salat med stekt egg og rødvinspølse eller kameraten til rødvinspølsa(god var'n hvertfall og jeg er kresen på sånne pølser ) ved siden av da... Jeg som var sååå klar for no skikkelig mat i magen.. Det får bli til middag det da
Ellers får jeg jo i meg cocosa og udos da, men den udosen synes jeg blir værre og værre for hver gang nå asså.. Men det skal vel være godt for meg, troooor jeg Og ting som er bra er ikke alltid godt.. Det sier min mooor Soooom forresten også lurte på lavkarbo nå! Både hu og mannen, hu som pesa så på meg til å begynne med og sendte meg artikler om hvor helseskadelig det greiene her var Ting forandrer seg ja.. Det er helt sikkert Sendte hu en link til nybegynnertråden til arnakristin jeg da, for det synes jeg er en god plass å begynne å kikke hvis man lurer litt på det her... Mange fine linker og anbefalinger til gode artikler osv også =)
Nå er det snart kaffe her og=)=) Blir fint, 6 egg blir det totalt på meg idag da
Overhørte forresten i byssa her om dagen: kokk1:"90 egg idag igjen" kokk:2"Ja det er vel fordi folk driver med det her karbogreiene om dagene det"
Smilte litt for meg selv da... Det MÅ jo gå en del egg hvis det er flere som holder på med det da, for resten av maten her er jo ikke akkurat veeeldig lavkarbovennlig.. Det blir egg, rent kjøtt, salat og noe av grønnsakene det.. Sånn er det bare=) Kanskje de får no skikkelig lavkarbo-kost her etterhvert??=) DET hadde gjort seg det!=D

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat