Tråd: Se her
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-05, 22:24   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lita84

Men en ting jeg lurer på - kanskje du Nille vet noe? Det virker som noen ikke går ned (vertfall på vekta) med lite karbiser kombinert med trening. Har du noen gode råd der? Er det noen sammenheng, eller bare tilfeldigheter?

Det kan være tilfeldig, og det kan være at de spise for lite fett - eller for mye fett. Eller det kan være at de spiser for lite *punktum*. Spiser man for lite går forbrenningen ned og man tar seinere av, spiser man for lite grønt mangler man virkige næringsstoffer og vekttapet stanser opp. Spiser man for lite protein vil man ikke bygge muskler og fobrenningen går ned (sparebluss). Men de fleste som starter trening og ikke går ikke ned, går ikke ned fordi de bygger muskler, og 1 kg muskler tar mye mindre plass enn 1 kg fett. Dvs. de går ikke ned i vekt, men ned i mål. Jeg har gått ned 2 misnt to størrelser i klær det siste året, men bare 3 kilo fett !