Opprinnelig lagt inn av Pernella, her. Åhh dansekveld hørtes veldig gøy ut Må jo bare være perfekt eller ER perfekt trim Jeg pleier å lukke alle gardine, låse døra og vrenge på med min favorittmusikk og rett og slett danse hjemme i stua. Bare slippe meg helt løs og bevege meg etter musikk Føles rart og "dumt" i begynnelsen, men for en deilig følelse etterpå! Er som å være 15 år igjen og føler meg fnisete og glad underveis Da får jeg opp pulsen og får et lite energikick etterpå Det er faktisk min oppfordring til dere i dag Få på musikken og dans! Takk for lenke!
Opprinnelig lagt inn av Pernella, her.
Åhh dansekveld hørtes veldig gøy ut Må jo bare være perfekt eller ER perfekt trim Jeg pleier å lukke alle gardine, låse døra og vrenge på med min favorittmusikk og rett og slett danse hjemme i stua. Bare slippe meg helt løs og bevege meg etter musikk Føles rart og "dumt" i begynnelsen, men for en deilig følelse etterpå! Er som å være 15 år igjen og føler meg fnisete og glad underveis Da får jeg opp pulsen og får et lite energikick etterpå Det er faktisk min oppfordring til dere i dag Få på musikken og dans! Takk for lenke!
Det skal jeg gjøre med barna i kveld